I can't sleep with this feeling

Jag vet inte varför det känns som att jag har förlorat något. För det har jag inte. Jag har ju allt jag önskar mig. Underbara vänner, underbar familj, underbar pojkvän. Ändå knyter det sig i magen när jag ska sova. Det finns så mycket jag inte förstår trots att jag får det förklarat för mig. Tanken på att jag vill räcka till, finnas där för alla, vara en bra dotter, syster, kompis, flickvän, är svår att slita sig ifrån. Hur ska jag göra? Jag har tusen frågor som studsar omkring i skallen på mig. Förstår inte ens varför jag känner såhär. Det är typ.. Skumt. Eller va? Ja, typ.


Shit pommes. Nu kanske det blev svårt att förstå det här eftersom jag är ganska bra på att svamla till saker och ting. Men ni ska veta att jag försöker. Hela tiden försöker jag. Det enda jag kan, utan att försöka, är att vara Emilia. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska vara henne på bästa sätt för att alla ska bli nöjda...

Sleep tight. Eller nått. Whatever.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: