The summer's in bloom

Dålig uppdatering as usual. Ni som läser min blogg får ursäkta, men jag har inte haft tid...
Helgen har i alla fall varit helt gorgeous!

I fredags hade vi kort dag, for in till staden för att hitta något till på torsdag. Och det gjorde jag minsann! Värsta sötislinnet (slänger in en bild på det här nere). Träffade Philip lite senare och vi hittade Erland och Lidde vilsna vid Tunavallen så dom hakade på hem till mig och vi chillade sönder min soffa. Mysigt!

Lördagen bestod av match med div2 på käraste Tunavallen vilket var riktigt kul! Ingenting går upp mot att spela fotboll. Jag älskar det. Det kändes i alla fall som att jag börjat hitta tillbaka till mitt vanliga lir, dvs köttar-stilen/ta-ingen-skit-stilen, och det gillar vi! Extra kul var det att få hänga två baljor också, hihihi.. Efter det for jag till Sävast och pussade på Philip ännu mer.

Igår drabbades vårat hus av värsta städrycket. Tror inte att det finns en endaste dammråtta kvar nu. Haha.. Våran familj har typ städmani. Eller... I alla fall 2 av 4, dvs jag och mamma. Nåja, begav mig till Erland och repade under kvällen och det kändes som en asbra avslutning på helgen. Antar att allt blir bra nu.. Det är ju sommar!

  

Nu är det dags för match i Storfors. Är gode taggad! Puss på er!

Postat av: Anonym

Vart är linnet ifrån? :) superfint!

2009-06-08 @ 20:45:25
Postat av: Emilia

hihi, kappahl.. :D

2009-06-08 @ 21:51:27
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: