Made by the dust on a butterfly's wings

Ja okei, det gick inte så jättebra i helgen. Vi förlorade alla matcher med uddamålet trots att vi var stört bra på att skapa chanser framåt. Men det är ju målen som räknas och det är inget man kan göra något åt. Jäkligt osis att vi inte hade fullt lag dock.. Uppsala, Falun och Umeå kom typ dit med fyra lines medan vi inte ens kom dit med två, haha. Nåja, vi gjorde iallafall vad vi kunde. Vi krigade på som vilddjur och domarna var katastrofala, precis som vanligt...

I det stora hela så hade jag faktiskt kul. För jag fick göra något som jag älskar. I det här fallet var det att spela innebandy. Icke att förglömma så lärde jag mig något också... Var snel mot domaren, annars kanske han börjar gråta och ger dig rött kort, hehehe.. Aldrig mer va!


På tal om ingenting så är jag upp&ner och har ijenklien på mig en tubklänning på denna bild.
Och vet ni vaaad? Jag ska fortsätta plugga och äta glass nu. See you in heaven ♥ PUSSHEI!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: