Guldlock hälsade på


Mysiga dagar har det varit på sistone. Väldigt mysiga faktiskt. Tror nästan att vi är tajtare nu än vad vi nånsin har varit, jag och min Erland. Förresten så for han ut till sin stuga tidigare idag. Känns typ konstigt att somna utan honom inatt... Men iallafall. Några saker ni kan få veta om honom är att han är ooooerhört klumpig (lätt den klumpigaste jag känner, förstår inte hur han lyckas) och att han kan säga gulliga saker till mig utan att dom blir smöriga, som typ "du är för fin för att slänga i komposten". Haha, så söt.

Trots att jag bara vill slå honom i huvet för att han e så knäpp ibland, så älskar jag honom. Mer än vad jag älskar Max-hamburgare. Elr nae. Det går ju inte... Men jag älskar honom. Fyra varv runt jorden och tillbaka igen.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: