Time


Hej vänner! Jag vet att ni har saknat mig å sådär, men jag måste tyvärr säga att jag tänker lämna er igen. Har ju befunnit mig i Gällivare hela helgen. Åkt slalom. Solat i backen. Varit på afterski. Hängt med kusiner. Myst med mormor och morfar och farmor. Ätit påskgodis och druckit påskmust (när annars ska man göre?). Skrattat åt min kanin som sprungit runt i farmors hus. Pussat på min pojkvän. Skrattat med mina fina..... Ja, ni vet, har haft en såndär chill påsk bara. Och imorn drar jag vidare till Stockholm för att kriga om en landslagsplats, iiiih. Är sjukt pepp!! Kommer hem på söndag. Förmodligen helt slutkörd. Men jag ska inte klaga. För jag älskar det! PIIIS.

PS. Lovar att det kommer bildregn så fort jag hinner. Håll ut!
Postat av: Lillefar

så himla bra Millan, alltid kul läsa din blogg!

E sååå rädd om Dig!

P&K +nis

2011-04-29 @ 18:28:11

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: