The key master

Heter man Emilia Olausson och är allmänt virrig så kan man inte hålla reda på nycklar.

Här kommer några exempel:

1. När jag var i Gällivare så lyckades jag slarva bort bilnyckeln (det är en lååång historia)
2. Tidigare idag så var jag på stan och hade nycklarna i väskan men dom försvann ändå (förstår inte hur eftersom jag inte rört dom på hela dan, hmmmm...)
3. När jag skulle fara tillbaka till stan efter tragedin med mina egna nycklar så hade jag lånat min brors nycklar och glömt att jag lagt dom i min väska tills papi påminde mig...

Seriöst, sånt här händer bara inte! Jag är ju kaotisk. Ge mig inte en nyckel i handen om du är rädd om den säger jag bara. Förstår bara inte hur jag kan slarva bort såna grejor.. Jag menar, en nyckel är ju en nyckel, inte ett örhänge...

Nåväl, jag kan inte klandra min bror för att han kallar mig The key master (dock sarkastiskt), för det stämmer på pricken är jag rädd.. Whatever! Jag är ju ganska cool trots allt ;)
Postat av: lillefar

du e super cool ju....dj-a wille som kallar dig keymaster!!

2009-04-23 @ 17:48:22

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: