Springer

Det här med att våren är på väg fyller mig med längtan och förväntan. En vår som kommer bli helt fantastiskt om man ser till min kalender. Sista seriematchen, lagavslutning, Paris, Mumford and sons, föreställning, valborg, temafester, Turkiet, balen... Tre månader återstår av 2364758 år i skolan. Det kommer gå fort men jag ska njuta, trots att det kommer krävas mycket tid och energi till skolan emellan alla dessa roligheter. Let's go!
Postat av: Elina

Hej!
Jag håller på med en utvärdering vad gäller sexualitet och kärlek, och frågar runt lite överallt. (Frågar dig mest för att jag älskar din blogg). Om du känner att du har tid, och vill besvara mina frågor så vore jag ytterst tacksam!

1. Skulle du kunna falla för en person av det samma könet?
2. Tror du kärlek styrs av en sexualitet, eller tror du att man kan falla för en personlighet, oberoende av könet personen ifråga har?
3. Har du någon i din närhet som är HBTQ-person? Hur hanterar du det?
4. Vad anser du om tvångssteriliseringslagen som transpersoner utsätts för?

Tack på förhand, och tack för din underbara blogg! :) (BLOGGA MERA!!!)


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: