Fullmåne

Det här får vi aldrig tillbaka. Det här är dansen före döden. Thomas Stenström räddar mig alltid nuförtiden. Måste se honom i sommar någonstans. Men först ska jag ta studenten. Känsloladdad med så mycket olika känslor att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Gör både och. Är väl bäst så. Men försöker ändå vara den där positiva tjejen som jag är. Vill skriva av mig och tänker att det skulle bli en roman ungefär. Har ju dock annat jag måste prioritera. Behöver motivation till annat än innebandy. Vill ju göra något bra av det här. Men hur gör man när man inte vet? Magkänslan får mig bara att vara för nyfiken och ivrig. Landar nu. Så löser det sig. Jag löser det.
Postat av: Elina

Blogga mera!! Du är alltid så intressant med dina bilder och finurliga texter.

2013-02-13 @ 15:25:59
Postat av: emilia

Tack! Jag funderar på att ta tag i det nu till våren. Måste samla energi så att det blir över till bloggen också!

2013-02-18 @ 17:07:02
URL: http://emiliaolausson.blogg.se

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: