It's too late

Igårkväll hyrde jag värsta söta filmen med papi.. Something new. Minns ett bra citat ur den: ''She had control of everything, exept her heart.'' Aw, den var helt fin. Hihi, jag lipade typ.. Men det var dock ingen skräll.

Idag då.. Vaknade tio, pallrade mig iväg till skolan, började med idrott. Krille joinade, fett naaaijs! Teamwork, yäyä. Har varit sjukt less på rektorn hela dagen också. Försökt få tag i honom hela veckan men han har inte hört av sig. Har man tagit på sig att hålla i engagemanget av kören så får man väl ändå visa lite hjärta! Men inte ca. tre skoldagar före det är dags att uppträda. Eller hur? Tillochmed BOSSE är bättre på att planera! Sorry, Stefan! Vi har typ inte många dagar på oss att få ihop allting heller, och så är det niornas konsert där emellan, jag säger bara GOOD LUCK. Just nu har jag fan lust att bränna ner skolan. Dock inte fiket, för det gillar vi.. Men allt det andra, ja tack!

Jag borde verkligen sova vid dehär laget, har inte sovmorgon eller nå.. Läxförhör i NO är inte något jag ser framemot precis.. På riktigt så fattar jag ingenting. Tur att jag har Sofia!

Kom att tänka på att Elin är hos Helja nu.. Gud vad roligt dom måste ha!

Om bara en vecka så är vi i Falun... Man kan säga såhär: jag fattar nada.
Nä nu är klockan på tok för mycket. Godnatt!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: