Never mind

Sitter febrilt och försöker få ihop en engelskarecension, samtidigt som jag fullkomligt njuter av John Mayer. Just nu är det In your atmosphere som spelas och det går perrans att skriva samtidigt. På tal om honom så är jag så jävla sugen på att köra Free fallin' med min käre vän Erland på kördagen, men det kommer inte bli av. Mycket synd.. För det hade varit grymt kul, utan tvekan. Jag hatar verkligen Tunaskolans engagemang när det gäller musik! Allt är så oklart jämt och ständigt. Hojja, det är hemskt. Längtar tills jag slipper skiten, och jag är säkerligen inte ensam om det.

Ikväll blir det träning och mest troligtvis ännu mera plugg.
På torsdag far vi till Falun... OCH IMORGON KOMMER HELJA! wiihoooo :)

Ops, klockan tickar. Ska slänga i mig lite käk nu. Puss!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: