I'm feeling so good

GUD VA JÄVLA SKÖÖÖÖÖNT! Är helt klar med kärleksnovellen och bokrecensionen nu. Tog inte lika lång tid som jag hade väntat mig, och för en gångs skull så blev resultatet faktiskt bra! Jag är nöjd och det känns grymt. Önskar att jag kunde få känna såhär oftare bara.. Min svenskalärare kommer förhoppningsvis inte att bli besviken i alla fall.

För övrigt så hade vi fys och innebandyträning idag. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN NÄR VI HAR PÄR! Han får träningarna att bli så mycket roligare. Puss på dig, gamle man.
Nåja, det är nog bäst att jag stänger laptopen för idag, skola imorrn... tagggg


 
btw, störtskön bild :)
saknar min helja..

godnatt

Postat av: Anonym

fan vad cool assååå!;o :D:D

miss you toooooo

2009-01-29 @ 15:47:37
Postat av: helja

oj, glömde skriva mitt namn ;s heheh:D

2009-01-29 @ 15:49:16

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: