Impossible is nothing

Jaddddå! Skola till elva, sen hem och skriva kärleksberättelse + renskriva på datorn, dock inte färdig ännu men på god väg. Tog bussen med Ema till Arcus för att sparka lite boll, med tanke på att vi har läns imorgon. Typ längesen vi umgicks.. Sötnos. Nåja, blev inte lång stund på Arcus, eftersom vi har innebandymatch om ett tag, var tvungen att käka osv.. Vi möter Öjebyn och jag är TAGGAD SOM FAN! Därefter ska jag nog mest troligtvis spendera resten av min fredagkväll till en hel del pluggande. Låter inte så lovande, men jag måste. Inlämningar som ska in och det är deadline på måndag... Önska mig lycka till.



Puss!
Postat av: Anonym

miss u , hur jävla söt får man va :$

2009-01-23 @ 21:45:31
Postat av: :D

vann ni?

2009-01-25 @ 12:13:06

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: