Keep the jacket on, little girl

  

Köpte mig en ny skidjacka idag. Det var sannerligen på tiden. Var lite tvekis från början,
för jag tycker inte riktigt att jag passar i turkost, men jaa.. Så fick det bli i alla fall. Ville egentligen ha jackan till höger, men mina päron tyckte att det var en skidjacka jag behövde, och det hade dom ju rätt i, för det var ju som det jag hade tänkt.. Men jag blev som lite in love i dendär fjällrävenjackan. Jobbigt när föräldrar lyckas ha rätt till 99 procent... Nåval, är nöjd med mitt köp. Den är grymt skön må jag säga! Hägglunds har alltid rejäla grejer.

Ha en fin kväll!
Postat av: Anonym

LOve <3

2009-02-01 @ 20:45:38
Postat av: josefine

den är fin din skidjacka, såg den på lägret och ville ha en likadan. Tur att jag köpte en ny skidjacka förre året ^^

2009-02-16 @ 17:57:44
URL: http://jjosefinelind.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: