Dead and gone

Oooops! Typsikt mig att lova nåt och sen glömma det.. Nåja.
Har fortfarande ont i skallen sen jag gick in i en dörr... Förstår inte hur jag lyckas.
Såret i pannan kommer typ bli ett ärr. KAOS!

Man kan säga att jag har varit skitglad hela dagen. Fick MVG på både NOn och SOn!
VAD HÄNDER?! Inte likt mig, men jag börjar avancera ;) haha, ganska coooolt.
För övrigt då? Har fullt schema hela dagen. Ska fara in till stan och fixa med min gitarr som krånglar, sen ska jag hem och städa, packa och äta. Efter det ska jag iväg på fys. Förstår inte hur jag har tänkt att jag ska få ihop det här...

Ikväll bär det iallafall av till Gällivare med Agnes! Ska bli skönt. Har match där på söndag.. Sista för säsongen. ÄNTLIGEN så övergår innebandyträningarna till fotbollsträningar istället. Efterlängtat as hell!

Nä nu måste jag rusa... Må bra så länge!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: