You had me at hello

Vi slutade elva idag, så jag drog in till stan med Erland. Träffade Filip och Frida på dagobert och käkade med dom. Sen traskade vi vidare in på massa butiker. Monki är inte så wooow som alla säger, tycker jag. Klart dom har fin kollektion och så, men det är inte så att jag skulle kunna slänga ut hela min garderob och köpa allt därifrån.
La iallafall undan en söt liten skjorta på JC som jag ska in och hämta på fredag. Erland tyckte också att jag skulle köpa den. Egentligen var det meningen att jag skulle vara hans smakråd, för han tyckte att det var dags för något nytt, men pojken var ju hopplös!

Min krångliga gitarr som jag nämnde häromdan gick vi och hämtade innan vi for hem. Den är fixad och redo att användas. Glad jag är nu när jag kan klinka igen! Är dock ingen Andy McKee, men jag ska öva och öva tills jag blir hyfsad iallafall. Det kan dock ta sin lilla tid.. Men, tills dess: Håll utkik! ;)


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: