King of kings

Ännu en helg att bocka av. Det är rätt fascinerande hur man kan känna att tiden rusar förbi en bara sådär. Jag minns inte senast jag kände "ååh vad tråkigt jag har, kan tiden gå snabbare?". Idag skulle jag typ döda för att tiden skulle gå hälften så snabbt eller att Gud uppfann en pausknapp som man fick använda i nödfall.


Hur som helst. Just nu sitter jag och går igenom lite pop- och rockhistoria. Har nämligen ett restprov som skall göras imorgon, eftersom jag var sjuk när alla andra gjorde det förra veckan. Ärligt talat så är det oerhört intressant! Vissa saker hade jag lite koll på sen tidigare, men det mesta är saker som jag inte hade nån aning om, haha.

Borde läsa igenom samhällsekonomin innan jag somnar.. Prov på tisdag. Träningsläran bör också skannas, men den får vackert vänta eftersom det provet avgår stapeln först på onsdag. Känner mig lite vilsen när det gäller svenskainlämningarna som skall in till veckan dessutom. Ligger efter som sate och jag vet inte hur jag ska hinna ta igen det.. Hojjja.....

Oh shit vad deppigt det blev nu! Förlåt, men ibland känns saker och ting alldeles för jobbiga och min prestationsångest är ett faktum. Jag vet att det blir lättare om man försöker vara glad trots allt, men det är inte så lätt alla gånger. Det är inte det. Men jag försöker, jag lovar.
Hela hela tiden försöker jag.

Nä hörrni, sängen kallar. Sweet dreams!
Postat av: Anonym

vad andvänder du för redigeringsprogram till dina bilder? =)

2009-11-17 @ 01:42:40

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: