När man är uppe för länge

På måndagar är man typ aldrig klar i huvet. Det snackas om helgen hit och dit, man är smått förvirrad och allmänt trött pga nån slags sömnbrist man lyckats dra på sig efter helgens bravader. Men idag gick min måndag faktiskt snabbare och bättre än jag trodde.
Börjar redan nu känna lite ångest över allt som ska göras.. Illa. Vi har bara gått i skolan cirkus två veckor, hur blir det då om två månader? Vill nog inte ens veta, för då kraschar väl min hjärna eller nåt. Aja, det är bara att kriga på som ett djur till höstlovet då man förhoppningsvis får koppla bort skolarbetet i en vecka. Jag längtar.

Nu är jag trött. Och hungrig. Ändå är klockan bara halv nio.. Tror jag ska försöka satsa på tidigare kvällar framöver. Tackar Gud för att skolan ändå är i full gång så man inte hinner vända på dygnet och gå runt som en zombie halva dagarna...

Innan jag drar i mig lite kvällskäk och fortsätter med mitt engelskaföredrag så måste jag bara säga att jag såg världens sötaste program efter träningen idag. Om gorillor. Babygorillor. Jag dooog! Dom hängde på sin djurskötare hela tiden, ååh.. Han var precis som deras pappa. Tänk att få ha en såndär liten mysis-monkey hemma hos sig bara för en dag.. Yes man, här snackar vi upplevelse! Haha, nåväl.. Det är i alla fall tur att man får drömma.

Här kommer dagens outfit (på beställning, ha-ha)


Stor t-shirt, JL
Skjorta från JC
Chilljeans, Lee
Brors gamla jacka
Converse

Thanks for reading, babes!

Postat av: Anonym

Utmärkt! :D

2009-09-15 @ 19:08:28

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: