CHACHA

Igår hade vi klassfoto. Som vanligt blev det failat. Men vad gör man.. Hann inte skriva nåt här igår eftersom jag for och tränade direkt efter skolan, satt bänkad i soffan med en Ben&Jerry's framför premiären av Idol, såg slutet av Sweet home Alabama och därefter blev det engelskaplugg och sängen för min del.

Vaknade imorse och var så trött att jag typ inte orkade hålla ögonen öppna... Fick kriga mig genom skoldagen ändå. Hade HK sista lektionen och vi gjorde nån egenplanerad, vegetarisk måltid. Jag stod för bakningen av brödet, hehe. Slutade fyra och var tråkigt mätt så jag skippade middagen här hemma.

Nu är det match som gäller... KÄÄÄÄMPA!

Postat av: helja

FETT FINA NI E! SAKNAR ER GROVT

2009-09-09 @ 23:16:15
URL: http://heljaaa.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: