Sommarlycka

Känns som att jag har dansat igenom hela sommaren ungefär. Är så glad över hur allt blev. Fick en såndär magisk sommar som jag knappt vågade drömma om mitt i vintern. Kommer se tillbaka på detta och le med hela själen. Tack för det. Tack för fina vänner och arbetskamrater. Tack för oförglömliga resor. Tack för livemusik. Tack för Erland. Tack för träning. Tack för festivaler. Tack för sol (även fast det inte var mycket att skryta om). Tack för båtturer. Tack för bus. Tack för gamla fynd. Tack för kalas. Tack för bad. Tack för världens bästa familjer. Tack för picknickar. Tack för stillhet och stugor. Tack för jordgubbar. Tack för regn. Tack för att göra ingenting. Tack för fika och god mat. Tack för filmkvällar. Tack för solnedgångar. Tack för skrattanfall. Tack för kärlek. Tack för nyfunna vänner. Tack för tusen andra saker. Tack för mig.
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Tycker du att en blogg är bäst när det är massor inlägg som är lite mindre bra eller lite färre inlägg som är bra? :D

2012-09-29 @ 16:39:39
URL: http://mariapalm.blogg.se

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: