Livet

Hehehej, alla livsnjutare! Jag kan vara den segaste jag känner när det gäller att blogga på sommarn, haha. Men det känns så sjukt oviktigt. Och vet ni vaaaad? Imorgon far jag iväg på sommarens tredje resa! Till goa glada Göteborg denna gång. Ska nämligen på Way out west (äntligen!!!!) och dansa i publikhavet och sjunga med till sjukt bra musik. Och dessutom bo på hotell med Denise och Linn, vilket innebär hotellfrukost varje morgon i fyra dagar, hehe nomnom. Är så pepp att jag inte kommer kunna somna ikväll. Det här är livet.
Postat av: Anonym

På instagram vad använder du då för redigeringar oftast? Dina bilder blir så fina!'

2012-08-15 @ 22:11:04
Postat av: emilia

en app som heter befunky :)

2012-08-20 @ 15:17:56
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: