Tjugoförsta

Precis som alla andra dar så åt vi mysfrukost på hotellet. Mamma fotade mig i vårat stora, underbara fönster innan vi orienterade oss gatan ner mot Madame Tussauds och lite energipåfyllning. Träffade några av mina homies och chillade med dom ett tag, hehe. Ganska koolt. Det fanns flera ställen man inte fick fota på där inne, bl.a i ett spökhus med levande människor (var så rädd att jag började gråta) och på en sjukt grym 4D-film med superhjältar. Allt var fest förutom att Johnny Depp inte var där. Nä, nån hade tydligen brytit av hans finger så han var på lagning. Oddsen att han är borta precis när jag är där?!?!?! Började gråta igen. Kom ju dit för att träffa honom liksom. Eller ja, hans docka. Haha. Blev dock lite gladare när jag fick fish and chips. Väskorna var packade och vi for direkt till flygplatsen där jag provade en fenomenal Frappuccino. Sen var det slut.......

Men tack. Tack, London. Tack för en fantastisk resa! Och tack, mamma. Du är bäst. Snart far vi igen, va?

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: