2008

Ja, vad ska man säga om året. Det blev absolut inte som planerat. Våren var bra, men sommarn vill jag helst glömma, iallafall vissa delar av den. Har lärt känna jättemånga nya människor och det är jag glad för! Dom som jag har spenderat mitt sommarlov med har varit guld värda i alla lägen. Tack för att ni fanns där höll mig levande!
Kan säga att jag har lärt mig en riktig läxa denhär sommaren och för er som särskilt undrar så kommer det aldrig bli nån repris. Det kan ni fanimig skriva upp! Alla tårar...
Det var så jävla rätt åt mig. Att jag ens hade hjärta till att göra något sånt. Det trodde jag inte. Nån måste ha kommit och kopplat bort mitt hjärta under tiden, för jag förstår verkligen inte vad som hände.. What can i say, kärleken förtrollade mig. Jag vet, det var fortfarande jag. Ska inte skylla ifrån mig. Det var mitt val och jag kommer aldrig förlåta mig själv för hur jag lyckades vara en sån idiot till hundratio procent.
Från sportvinkeln sett så har vi snubblat på mållinjen nästan hela tiden, förutom dom få tillfällena som varit magiska.. Dom glömmer jag aldrig hur senil jag än blir.
Hösten och vintern har varit rätt lugna faktiskt, mycket innebandy och skolarbete då, men det är lika. Kan inte precis säga att jag är stolt över nånting jag har åstadkommit i år. Ska verkligen ta ett hårt tag i mig själv och göra bättre ifrån mig 2009. Det låter så himla långt bort.. Men nu är vi bara ett stenkast ifrån det, vilket känns ofattbart.

Har skrapat ihop några nyårslöften:
Acceptera det förflutna - det är dags att gå vidare..
Undvika konflikter - med tanke på sommarens tragedi..
Våga prova nya saker - lite äventyr mår man bara bättre av!
Alltid tänka positivt - då kommer allt gå bra som fan.
Göra mitt bästa - mer än så kan jag inte göra.
Se möjligheterna - nytt år, nya möjligheter!

Även fast mitt år har varit lite svajigt så hoppas jag att ni har haft ett bra år trots allt!

Postat av: Fredrik *Frisören

Ha en nice kväll!

2008-12-30 @ 17:06:34
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: