I am not what they say, I am what you see


Innan jag börjar så måste jag säga att det blev en fin dag trots allt. En mycket fin dag.

Det började med att jag for till Kvantum i sömnen. Packade varor med laget i tre timmar. Kändes inte riktigt som att det var värt att missa fotbollen för det.. Men så blev det iallafall.
Tog det cool-lugnt med soft musik innan jag satte mig på bussen till Lilleman.
Därifrån traskade jag vidare till bion för att möta upp mina favvotjejor. Avatar stod det på våra biljetter. Helt okei film. Fattade dock inte så mycket.. Men om man gillar harrypotterstyle så är den lätt värd att se! Liiite för mycket fantasy i mina ögon dock. Men ändå stört bra gjord!
Börjar nästan tro att alla dom där sagofigurerna ska komma och knacka på hos mig i natt...
Äh. No worries, Millan. Dom är ju snela!

Hemfärden från bion var nog dagens höjdpunkt. Vi blev sådär härligt fnittriga allihop. Godiset vi köpte måste ha innehållit någon form av lyckopiller. Alltså på riktigt. Det kändes faktiskt som att jag var full, även fast jag aldrig har varit det, haha. På tal om det så är jag ganska stolt över min insats att stå emot. Fyller sexton om två veckor och nog fasen klarar jag av att hålla mig borta från alkohol två år till. Jag säger då det: Jag kan om jag vill.

Well, nu är det hög tid för mig att få lite sömn i bagaget.
Morgondagen blir en bra dag. Jag känner det på mig.

Postat av: Erik Antti

RÄTT INSTÄLLNING EMILIA, vi klarar artonårsgränsen med glans!

2009-12-30 @ 12:11:44
Postat av: sk

VI SKA HÅLLA OSS! lätt att vi klarar oss utan sånt skit..

2009-12-30 @ 21:03:18
URL: http://skarlssons.devote.se

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: