Try to make it good

Jag kan börja med att berätta att jag träffade Helja idag! För första gången på typ.. ööh.. länge! Kändes sjukt bra ska ni veta. Och på måndag far jag och Sofia tillbaka till Stockholm med henne och blir kvar där en vecka! Förstår ni huuur najs?!


Vi gjorde semlor på HK:n imorse eftersom det är fet-tisdag. Det hurrar vi för. Därefter var det bara att traska upp till aulan där niorna hade sin traditionella vårkonsert. Lika roligt varje år! Sen var det faktiskt bara musik resten av dan som gällde. Övade inför morgondagen.. Om vi säger såhär: Framstegen är inte stora. Men om det vill bli pannkaka av kördagen imorgon så får det fan bli det! Bara det blir fullt ös så vi inte behöver skämmas för mycket.

Ikväll ska jag packa lite till Falun, för jag hinner inte med allt imorgon.. Men jag ska pallra mig iväg till skolan en sväng före det, måste ju bara checka niornas konsert igen. Succé!

xxxxx

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: