Nu kör vi!

Ledsen för det dåliga uppdaterandet. För typ femtioelfte gången. Men jag har varit sjukt busy med fotboll, kalas, midsommarfirande, tältning, städning, packning, osvosv... Har helt enkelt inte haft tid att prioritera datorn. I'm sorry, guys.



Nu är allting packat och klart. Imorgon är det ''the big day''. Vi far till Halmstad på elitläger med läns. Har längtat som ett as och det ska bli sååååå jävla kul! Can't wait! Dessutom ska jag förhoppningsvis få träffa Astrid och Mimmi där nere. Det var typ ett år sen vi skiljdes åt i tårar från Sportscamp i Norrköping.. Herregud, det är ju helt sick! Men kul som fan ska det bli! Det har jag bestämt. POSITIV SKA MAN VARA! Eller hur?

Tänkte gå och lägga mig nu så att morgondagen kommer snabbare.
Hemma fredag, sen är det PSG som gäller! DET SKA BLI SÅ GALET LATTJOLAJBAN!
Fotboll, fotboll, fotboll.. Det kan inte bli bättre. För jag älskar det. Mest av allt.
Så är det bara.

Känns oerhört bra att allt ligger framför mig. Jag kan göra det till vad jag vill.
Jag ska göra mitt bästa och det är allt jag kan. Jag vet att det här blir bra. Ruggigt bra!

SEEEYYYAA!!!

Postat av: angelica

hoppas det går bra för dig, lycka till! (:

2009-06-21 @ 01:19:29
URL: http://paulineangelicanilsson.blogg.se/
Postat av: helja

you ganna rock mah lady!;)

2009-06-23 @ 17:29:59

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: