Bad day?

Nja, långt ifrån faktiskt!
Fredag den 13:e blev inte så misslyckad som jag hade väntat mig.. That's AZZZUM!

Sjöng på Kulturskolan hela morgonen. Käkade maxmat till lunch som papi fixat. Tyckte att Jonas (en av mina aaaaaascoola lärare) var jetesnel mot mig på NOn. Vek mig av skratt tillsammans med Lisa i väntan på Erland som tog svinisvaccinis. Jammade med honom resten av dagen. Tänkte se premiären av 2012 på bio men vi ville inte sitta på första raden och få nackspärr så det blev inget. Åt middag med mina päron framför Idol istället. Blev sjukt glad när Mariette sjöng Bleeding love och gamla minnen yttrade sig. Tog en kvällsprommis och nu ligger jag här. Typ så.

Hoppas ni lyckats smita från oturen idag, kära vänner!

Puss och godnatt ♥


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: