Så random det kan bli

Det är HÖSTLOV och möjligheterna bombar min fantasi.

Vi är vidare till steg 2 i SM. Jag slukade Ben&Jerry's Phish food tidigare ikväll. Thinking of you med Katy Perry tycks aldrig bli dålig. Matt Dallas är min nya hunk-favorit. För ett år sen var trion i Lahnasuando. Jag saknar min Helja. Dagen har varit tokigt chill. Jag gjorde en fantastisk middag till mig och mina päron idag. Jag borde gå igenom min sjukt stora läxhög men jag hittar ingen ork. Jag funderar på att bli brunett. För mycket krimskrams på armarna är bara soft. Imorgon ska jag och resterande i Elevrådet måla om i fiket på skolan. Just nu provar jag kläder som bara den och inser att min garderob är för liten.. Men framför allt..




Okidokiii, här får ni ett kort randominlägg från mig. Fler randombilder kommer snart!
Haha, som ni ser så missbrukar jag ordet random för tillfället... Don't ask me why.

xo xo

Postat av: frida

du är så fin, och har sån söt blogg :)

2009-11-02 @ 00:40:23
URL: http://ffridap.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: