Little miss sunshine, I will come for you



Ojoj.. Det slår gnistor runt mitt liv. På ett positivt sätt, faktiskt. Jag lever för dom där stunderna som får mig ur balans. Dom där små, små, men ändå så underbara stunderna.
Jag drömmer sött om natten pga dom där eviga och kärleksfulla skratten som ekar i mitt huvud hela tiden. Alla dom där bra stunderna tillsammans med så många otroligt fina människor. Det är dom som gör livet värt att leva.
Men om det nån gång känns lite tungt under resans gång så brukar jag tänka på en grej som en fantastisk människa en gång sa till mig: "Emilia, tänk på att livet inte bara mäts i sekunder. Det viktigaste av allt är ju att livet mäts i ögonblick som tar andan ur en."

Well, at least it sounds very good to me.


Hur som helst... Pappa bokade resan till Stockholm tidigare ikväll!
Det kommer bli av trots allt! Fattar ni hur glad jag är?! FULLKOMLIGT ÖVERLYCKLIG.
Kan inte riktigt fatta att jag är hos Helja i Täby om bara en vecka?!
Ååh.. Äntligen ses vi, sötisbebis. ÄNTLIGEEEEN!!!

Dessutom så far vi på Norrlandsmästerskapen med innebandyn imorgon.
Det ska bli så förbannat kul! Glöm inte att hålla tummarna för oss heeela helgen, okii?

Ta väl hand om er här hemma.
Sundsvall, HERE WE COME!

Postat av: helja

FYFAN VAD GÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT JAG LÄNGTAR SÖNDERRRRRRR

2009-10-02 @ 16:50:04
URL: http://heljaaa.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: