I wasn't born to fall apart

Mådde inge bra när jag vaknade imorse så det fick bli en vilodag för min del. Passade på att ta itu med lite plugg och dega framför tvn samtidigt som jag mumsade på mina älskade varma mackor. Såg allt från Indiana Jones till Gossip girl.. Och ja, det var hur skönt som helst! Förutom att tiden gick alldeles för snabbt. Som vanligt.

Måste bara säga att Gossip girl är en tokigt bra serie (Jag vet att jag är lite sen med den upplysningen, men ändå). Jag som knappt såg på tv förut har helt plötsligt börja se extremt mycket. Sitter i alla fall bänkad i soffan kl 16.05 för att se GG och 20.00 för att se Idol varje dag efter skolan, om jag inte är på träning förstås. Vad hände med det liksom? Ni som känner mig vet att jag inte är sån. Snart kan man ju nästan säga att jag är rutinerad på tv-biten, ha-ha.

Nä vet ni vad, jag har sjukt mycket att göra innan jag pyser i säng så det är nog bäst att jag går nu. Och att jag är taggad för en skön fredag, det kan ni lägga på minnet!

XOXO


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: