En kaosartad söndag

Okeeej... Denna söndag har till viss del varit bra. Men fyfan vad kaos det var att förlora med 10-1 mot serieledarna. Jag skäms ju över att spela med Notvikens divison 3. Var egentligen meningen att det skulle vara flera avbytare på bänken så att vi juniorer fick vila lite för en gångs skull, men så blev det inte eftersom vissa inte ens meddelade att dom inte kunde komma. Dålig stil och noll lagkänsla säger jag om det.
Provade även på att vara back för första gången i hela mitt liv (!!!!) och det gick lika kaaaaosdåligt som det låter. Precis som Bambi på hal is. Oh, shit... Jag är helt enkelt en offensiv spelare, det vet alla nu. Braaaa!



När jag kom hem från matchen så påbörjade jag mitt engelskaföredrag. Är inte säker på vad jag ska snacka om ännu, men jag tror att det jag spånar på kan bli ganska bra.. Men det återstår att se, hihi. Tröck i mig massa efterrätt à la EO och städade min garderob lite senare. Fysjutton vad mycket kläder det var... Jag förstår att mamma blev arg när allting bara låg på golvet.. Tur att allt är i sin ordning nu i alla fall.

Från ett till annat - fick en förfrågan om att börja med dagens outfit. Tanken har slagit mig förut, men jag har aldrig orkat. Så vi får se hur det blir med det!

Nåväl.. Time to sleep now.
Puss på er som läser min blogg. I adore you!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: