Midnight hour

Fysjutton vad jag INTE gillar sega torsdagar. Alltid världens längsta mattepass på morgonen som typ gör att man deppar hela dagen. Jobbigt. Men jag börjar ändå se det positiva i matte nu! Sanningen är den att jag faktiskt börjar bli helt smart!!! Eller vänta nu... Nae.

Såg i vilket fall som helst fram emot en lugn och fridfull torsdagkväll, utan minsta lilla prestationskrav när jag slutligen kom hem från skolan. Och så fick det bli. Inga läxor. Inget plugg. Ingen träning. Heavenly! För en gångs skull fick jag inte dåligt samvete av att känna så. P.g.a. den dumma förkylningen som håller i sig så jag skippade träningen och häckade framför tv:n och Idol istället. Att det finns så många som gör bort sig i det där programmet så ojoj.. Hälften vore nog! Men sen finns det ju dom som dyker upp i tv-rutan och ger en gåshud mellan varven och det tackar vi för! Programmet hade ju liksom inte haft nån mening med sin titel om det inte vore för dom där unika guldkornen som hoppar in på audition efter audition och golvar juryn. Jag menar huuur skön är inte Anders Bagge med sina klockrena kommentarer egentligen?! Hahaha... Förjävla skön om ni frågar mig!

Inser att klockan tickar på i en hejdundrande fart (som den alltid gör när man hänger framför datorn som värsta missbrukaren) och jag är faktiskt väldans trött vid det här laget.
Min nybäddade säng har väntat på mig länge nog och jag längtar febrilt efter att få borra ner mitt ansikte i min mjuka goa kudde. Så.. Om ni ursäktar mig så ska jag pysa nu!



Tänkte bara säga att jag börjar dagen med syslöjd och därefter har vi bad. Två roliga lektioner står framför mig innan helgen är ett faktum. Blir alltså en kort fredag för mig eftersom jag slutar redan halv elva (!). EMILIA GILLAR, GILLAR FREDAGAR!

Men nu: Sleep well, din lilla söta karrrramell.

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: