Your blood is running through my veins


Igår blev min fina storebror fotad av en tjej som heter Louise. Hon går tredje året på Mediaprogrammet i Luleå och hade som projektarbete att fota tatueringar. Typ nå sånt...
Visst blev det grymt?! Om allt går som planerat så kommer även jag att infinna mig på Mediaprogrammet till hösten. Detta får mig bara att längta ännu mer. Fysjutton va najs.

Ja alltså, ni ska veta att jag satt och velade hit och dit innan jag slutligen klickade på Bekräfta... Hade typ entvåtrefyrafemsexsju program som jag valde mellan. Men det är tur att man kan ångra sig. För jag menar: Jag kanske ändrar mig helt. Jag kanske vill gå Natur. Eller vänta nu.. Nei. Just det kommer faktiskt aldrig att hända, he he. Take care, ppl.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: