Ten days of perfect tunes































Okei, EPISKT. Vet inte riktigt var jag ska börja... Men jag hoppas ni gillar bildbomber lika mycket som mig! Kände att jag låg efter lite med uppdateringen så det var jag typ skyldig er. Jag har som sagt varit borta i tio dagar. Tio dagar som kommer få mig på bra humör resten av livet. Galet. Helt jävla galet! Som ni ser har vädret levererat. FÖR SKÖNT ASSO. Ja, och nu undrar ni säkert exakt vad jag har gjort och blablabla, men eftersom jag inte planerar att skriva någon bok här så får ni helt enkelt lista ut det på egen hand. Eller inte, haha. Droppa kommentarer ifall ni undrar något eller bara vill tycka till sådär allmänt. Det tycker jag är kult!!!!

PS. Bilder på inköp å sånt kommer senare. Nu ska jag fortsätta njuta av Sveriges fina sommar. WIIEH, I LOVE LIFE.

Postat av: DAISY

Tack som mycket! och åååh vilka härliga sommarbilder. Älskar dina bildbomber redan

2010-07-20 @ 14:44:51
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: