Under construction


Har nog inte nämnt detta förut.. Men dessa bralls var en gång min storebrors. När han var i Thailand i höstas så gjorde jag dom till mina (frågade först!) hehe. Var tvungen att klippa bort några dec på längden och sy in dom jetemkt, men ändå. Och för några veckor sen tog jag värsta filen (en såndär som man har på träslöjden, ni vet) och började trasha dom lite. Blev typ k00lt.

Nån dag när jag ids så ska jag färdigställa detta projekt. Lär bli intressant. PUSS.

Postat av: Anonym

kan du visa bild på din pojkvän ? =)

2010-03-31 @ 10:14:58
Postat av: emilia

Det har jag gjort i ett tidigare inlägg, så du får leta dig fram, he he.

2010-03-31 @ 14:43:16
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: