After the storm


HEi. Ruskit najs. Och på tal om ruskit najs så har jag tränat idag. Weeho! Har även varit övertrött och skrattat som en tokig poni med mina härligt knäppa klasskamrater. Efter skolan tog jag mig friheten att besöka en av Luleås fina Max-restauranger. I Morres sällskap. Alldeles för tjockt, men tjockt gott! Ibland får man faktiskt...

Morgondagen har säkert ännu mer gotta att bjuda på. Och jag följer bara med. DRÖM. För första gången under min gymnasietid ska jag seriöst sätta mig ner och plugga. Det känns asbra! Haha. Förhoppningsvis blir det lite innebandylir på det också. Klagar inte! Papi kommer hem snart och sen ska jag sova. Ha en fin natt, bebisar.

PS. Vad hände med besöksrekordet? Haha, knas.. Ni e fina ni! Fortsätt titta in.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: