1, 2, 3.. OST

Okej, man kan säga att min tid har runnit ut i sanden och jag nästan glömt bort att jag ens hade en blogg. Förlåt, söta små läsare. Jag ska försöka bättra mig. Men inte just nu.
Sen. När jag känner att orken existerar.

Pallar egentligen inte blogga för tillfället, har så himla mycket... Blir stressad av bara tanken.
Praorapport, bokrecension, checkpoint, matteprov, franskaredovisning, engelskaredovisning, projekt med Kulturskolan, rep till skolavslutning, låtskrivning, fotbollsträningar, matcher, länslagsuttagningar, osvosv... Borde inte prioritera datorn OCKSÅ. Inte värt.

Jag orkar inte.

Det värsta är att jag inte har något val.. Måste ta mig igenom dehär på nått sätt.
Eller nä, fel formulering. Jag VILL ta mig igenom dehär. Det kommer bli bra.
Allt blir bra. Nån gång.

Klart slut.

Postat av: Sofia

hoppas du skriver här, jag kommer vara stammis ;)

2009-05-23 @ 18:24:10
URL: http://sofiaahman.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: