Måndag

Idag var det tänkt att Jag, Amanda och Lovisa skulle vara nere i Umeå på prao. Men så blev det inte, för dom är nämligen lediga på stället vi ska vara på, dvs Riksinnebandygymnasiet, så vi far tidigt imorgon istället. Känns rätt bra med tanke på att jag behöver plugga. Har sjukt mycket som ska in efter prao om två veckor.. Aja, det är bara att göra det bästa utav det. På något sätt så lämnar man alltid in sakerna i tid även fast man tror att man inte hinner.
Men det är ju bara najs. Vi kallar det MAGI!

Nåväl, det bär som sagt av till Umeå imorgon. Jag tror det kommer bli fullkomligt gräääjjt!
Hemma på fredag igen, sen blir det förhoppningsvis myspys i helgen... hihihi.
Om en vecka så praoar jag på pappas jobb i köket. Min uppgift blir att hjälpa till med att laga mat, baka, diska, städa och sånt, vilket passar mig alldeles utmärkt med tanke på att jag älskar att jobba i köket och har städmani. Man kan nog säga att jag är en tvättäkta organizer! Har garanterat ärvt det av min mor. Haha!

Well, nu är det dags för mig att återgå till det som ska göras.
Börjar med att checka pack-listan....

Seeya!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: