Umeå-veckan is ooover

Tidigare idag kom jag hem från Umeå med buss. Det har varit en lärorik och intressant praovecka. Framförallt lite annorlunda. Jag, Amanda och Lovisa har varit med och fått känna på hur det är att vara elev på RIG, vilket har varit en blandad upplevelse. Sjukt härligt att få träna så mycket! Det gillar jag. Men jag kan inte påstå att det var ett särskilt organiserat ställe vi hade hamnat på dock. Kändes inte som att dom var så brydda om att vi skulle få det bästa intrycket av deras skola, men det är ju bara plockat ur mitt perspektiv. Annars har det varit skitkul! Vi gjorde det absolut bästa av situationen. Love ya, girls!


Måste säga att jag har träffat en hel hoper med nya människor som gett mig inspiration inför kommande val i livet. Jag tycker det är ganska coolt hur andra människor kan påverka en bara sådär.. Men innerst inne så bestämmer man ju själv. Man gör sina val och får ta konsekvenserna av det. Ibland är det svårt, men det går. That's it.

Det fick bli en kort sammanfattning av veckan, och eftersom jag inte fått tillräckligt med sömn dessa dagar så tänkte jag pysa i säng nu. Men först ska jag käka taggtråd och teflonpanna inför matchen mot Storfors imorgon. He he he..

PUSS och GODNATT


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: